Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

2. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою - м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності 34 А, ТЦ "Екстім-Престиж" (над магазином "Аватар"), 76018, Україна.
 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.